Restaurant The Commons bestelt én plaatst nieuwe deurrubbers binnen twee weken na eerste contact

Wie lekker, vers en betaalbaar wil eten is bij The Commons in Eindhoven op de juiste plek. Het restaurant bevindt zich in The Student Hotel en is een jong bedrijf. Chef-kok Floris Verhagen waarborgt de versheid en kwaliteit. Wat daarbij cruciaal is? Juist. Optimale hygiëne en goede koeling. En daarvoor heb je goede deurrubbers nodig. De beste zelfs. Floris vertelt waarom hij deze bij Deurrubberservice bestelt.

Waarom was jij op zoek naar nieuwe deurrubbers?
Floris: “Ik was al enige tijd op zoek naar nieuwe deurrubbers. Dit was qua hygiëne echt nodig, anders kunnen mensen daar ziek van worden. Dat is het allerlaatste wat je wilt als kok. Bovendien werkten de koelingen zo niet optimaal. Zonde van de energie, maar ook van de voedingsmiddelen. Wij maken alle gerechten zo vers mogelijk. De pizzasaus wordt elke dag vers gemaakt, dat komt terug in de smaak. Ook de groenten en hamburgers komen iedere dag vers binnen. Om dit zo lekker vers te houden, moet de koeling wel op de juiste temperatuur zijn. Onze rubbers waren hard aan vervanging toe.” 

“Deze rubbers moesten precies op mijn koelingen aansluiten. Ik heb hier heel lang naar gezocht. Dat blijkt toch een expertise te zijn.”

Hoe ben je bij Deurrubberservice terechtgekomen?
Floris: “Deze rubbers moesten precies op mijn koelingen aansluiten. Ik heb hier heel lang naar gezocht. Dat blijkt toch een expertise te zijn. Nadat ik eindelijk van een bedrijf een offerte had ontvangen, bleek deze torenhoog te zijn. Die hebben we afgeslagen. Toen ontving ik een kaartje van Deurrubberservice en heb ik daar een offerte opgevraagd voor de hele keuken. Ik kreeg heel snel een nette offerte met een goede prijs.”

Hoe zijn jullie te werk gegaan om de rubbers zo snel mogelijk te vervangen?
Floris: “Het contact met Deurrubberservice verliep snel en prettig. Of ik nu mailde of belde, ze zijn altijd goed bereikbaar. Een monteur is op bezoek gekomen om alles in te meten. Dat ging vlekkeloos. Vervolgens stemde de specialisten van Deurrubberservice netjes met ons af of we wilden dat zij de rubbers zouden installeren, of dat ik dat zelf wilde doen. Ik heb toen iemand van de Deurrubberservice werkplaats gebeld om te overleggen. Hij zei heel eerlijk: ‘het is hetzelfde kliksysteem als je al had, dus als ik jullie was zou ik ze er zelf inzetten’. Daarmee bespaarde ik extra kosten, dus dat advies waardeerde ik. Binnen twee weken na het eerste contact had ik de rubbers geplaatst. Echt heel snel.” 

“Ik sta nu in het systeem. Als ik nieuwe rubbers nodig heb, hoef ik maar de barcode te mailen en ik krijg de juiste opgestuurd.”

Zou je Deurrubberservice aanbevelen aan andere horecaondernemers?
Floris: ”Ja, dat zou ik zeker doen. De reden is vooral de goede communicatie. Dat vind ik heel fijn. Deurrubberservice werkt bovendien met handige barcodestickers, die de monteur op mijn koeldeuren heeft bevestigd. Ik sta nu in het systeem. Als ik nieuwe rubbers nodig heb, hoef ik maar de barcode te mailen en ik krijg de juiste opgestuurd. En snel ook, omdat ze goede voorraden hebben. Dat is top. Verder vond ik het fijn dat er een keuze was in zelf installeren of laten doen. Goed dat die optie er is. Fijn contact en een uitstekende service dus!”

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen? Bekijk onze services of neem contact op voor een vrijblijvende inventarisatie.