Johnny’s Burger Company Leiden waardeert uitzonderlijk goede service
Als je een Johnny’s Burger binnenstapt, loopt het water je al snel in de mond dankzij die overheerlijke grillucht. Deze hamburger take away & delivery franchiseonderneming vind je in 44 plaatsen door heel het land. Nijyar Selim is eigenaar van de locatie in Leiden en wil zijn spaarzame tijd zo slim mogelijk besteden. Toen zijn zoektocht naar nieuwe deurrubbers te lang duurde, was hij dan ook bijzonder blij met de snelle service van Deurrubberservice. Hij vertelt hier waarom.
Waarom was je op zoek naar nieuwe deurrubbers?
Nijyar: “Wij maken gebruik van koelingen die iedere dag aanstaan en meerdere keren per dag worden geopend. De deurrubbers die ervoor zorgen dat de kou binnenblijft en de deuren goed sluiten zijn heel belangrijk. Deze moeten in goede staat zijn. Dus schoon, geen schimmel en zonder scheuren. Ik vind het zonde als onze koelingen onnodig hard moeten werken en wil dat de voeding goed gekoeld blijft om de kwaliteit te waarborgen, dus daarom was ik op zoek naar nieuwe deurrubbers.”
“Het enige wat ik nu nog hoef te doen, is doorgeven welke code er op een koeling staat. Dat is hooguit vijf minuutjes werk.”
Waarom heb je voor Deurrubberservice gekozen?
Nijyar: “Het is extreem moeilijk om de juiste deurrubbers voor de juiste koelingen te vinden. Bedrijven hadden vaak niet de juiste maat, leveringsproblemen of personeelstekort. Ook ons hoofdkantoor had geen goed adresje. Tótdat ik toevallig bij Deurrubberservice terechtkwam. Ik kreeg letterlijk die dag een folder van hen in de bus. Alsof het zo moest zijn. Ik heb ze meteen gebeld en een dag later stonden ze al in onze keuken.”
Hoe heeft Deurrubberservice jou geholpen?
Nijyar: “Ik sta 7 dagen per week in de zaak en moet aan zoveel dingen denken. Het gevaar is dan dat problemen blijven liggen en alleen maar groter worden. De kwaliteit van de deurrubbers ging achteruit. Deurrubberservice heeft dit probleem supersnel opgelost. De monteur kwam direct langs, heeft alles opgemeten en op iedere koeling stickers geplakt. De deurrubbers werden snel geleverd en gemonteerd. Het enige wat ik nu nog hoef te doen, is doorgeven welke code er op een koeling staat. Dat is hooguit vijf minuutjes werk. Eerst kostte me dat veel meer tijd. Tijd die ik veel beter kan besteden.”
“Ze denken mee en werken met de nieuwste technieken, waardoor de rubbers minder vaak stuk gaan en hygiënischer zijn.”
Zou je Deurrubberservice aanbevelen aan andere horecaondernemers?
Nijyar: “Ik zou Deurrubberservice absoluut aanraden, omdat ze zoveel zorgen en hoofdpijn wegnemen. Ze denken mee en werken met de nieuwste technieken, waardoor de deurrubbers minder vaak stuk gaan en hygiënischer zijn. De service van Deurrubberservice is oprecht echt super. Ik heb met veel bedrijven te maken, omdat wij veel producten inkopen. Wat je ziet is dat bijna alle bedrijven momenteel personeelstekort hebben en dat gaat vaak ten koste van de service. Dat is bij Deurrubberservice niet zo. Ze reageren snel op e-mails en telefoontjes en weten meteen waarover je praat. Ik ben erover te spreken. Je zal er geen spijt van krijgen!”