Nieuw gezicht bij Deurrubberservice!

Op 2 maart jl. is Roel van Nistelrooij gestart als operationeel manager bij Deurrubberservice.

Hij volgt hiermee Maico Bennis op die na ruim 4 jaar afscheid neemt en zijn droom gaat verwezenlijken als zelfstandig ondernemer in de evenementenbranche. Roel zal de dagelijkse leiding op zich nemen, zowel operationeel, commercieel als op financieel vlak.

Achtergrond

Met ruime ervaring in internationale sales en operations binnen handelsorganisaties weet Roel als geen ander hoe hij Deurrubberservice naar een hoger niveau kan tillen. Met een verse blik kijken naar dagelijkse processen en de toekomst hierin.

“Naast het borgen van de service en kwaliteit ga ik verdere groei faciliteren. Mijn voorganger Maico heeft hier een prima fundering voor gelegd. Samen met ons huidige team heb ik er het volste vertrouwen in dat we veel expertise en gedeelde passie in huis hebben welke zorgt voor het beste resultaat voor onze klanten”.

We zien namelijk nog steeds ontzettend veel groeipotentie. Wekelijks krijgen we van nieuwe klanten te horen ‘We zijn al erg lang op zoek naar een goede oplossing voor ons deurrubber- probleem. En die hebben we nu gevonden’. Dat nieuws wordt gedeeld in app-groepen met mede-ondernemers, er ontstaat dan een soort van sneeuwbaleffect. Mond-op-mond reclame is nog steeds zeer goede reclame. De beste service leveren staat nog steeds voorop bij deurrubberservice. Dat spreekt mij erg aan. Verder heb ik veel contact met de monteurs. Met enige regelmaat ga ik met één van hen op pad om te zien hoe het er in de praktijk aan toe gaat en hoe we processen en werkwijze kunnen verbeteren. Die kennis gebruik ik ook om beter te communiceren met klanten.

De markt is altijd in beweging!

“We merken dat zowel de Retail als de Horeca een echte servicebranche is waar een bepaalde snelheid en kwaliteit van je verwacht wordt. Dit betekent dat we moeten zorgen voor ruim voldoende capaciteit zodat we alle vragen vanuit de markt ook daadwerkelijk kunnen faciliteren. En niet geheel onbelangrijk, altijd binnen de gewenste tijd.

Het woord ‘service’ in onze naam

“Deurrubberservice levert een unieke service. Er is geen ander bedrijf dat doet wat wij doen, met dezelfde kwaliteit, service en aanpak. Daarmee hebben we een uniek product in handen dat eigenlijk zichzelf verkoopt. Als je daar nog een schepje bovenop doet, met behulp van marketing, kunnen we nog grotere stappen maken. Daar zullen we goed over na moeten denken, maar dat is een uitdaging die ik graag op me neem.” 

Focus

“De eerste weken heb ik vooral gebruikt om kennis te maken met het bedrijf, het team en een stukje kennisoverdracht. Want nergens zijn ze zo gespecialiseerd in deurrubbers als hier. 

Daarna zal de focus liggen op het oppakken van (systeemtechnische) uitdagingen en de kansen die voor ons liggen alsook het onderhouden en uitbreiden van ons klantportfolio.

Dat is mijn uitdaging; continu verder denken. Ik ben iemand die alles aanpakt. Niet achteroverleunen, maar kijken wat we kunnen verbeteren.”